Hoe kunt u uw penis thuis te vergroten?

Veel mensen verliezen het gevoel van eigenwaarde en zelfvertrouwen door te kort (denken ze) lid. Bovendien zijn de meeste van hen op zijn minst geprobeerd verschillende methoden en technieken om hun penis was gewoon een beetje langer te maken. Het belangrijkste is echter om een ​​daad van wanhoop niet verplaatsen naar de operatie. Huismiddeltjes kan ook wonderen verrichten.
 
1 Een dergelijke methode is het huis te schuiven ring. Dit is de zogenaamde Arabische techniek. Voordat deze oefening moet je jezelf voor te bereiden door een goede warming-up. Dompel een kleine handdoek in heet water en wikkel de penis. Houd het ongeveer 20-30 minuten. uitstrijkje als lid van een beetje smeermiddel of olijven. Breng uw penis tot een gedeeltelijke erectie. Dit zorgt ervoor dat het bloed te stromen in het lid en het zal moeilijker worden. Bump de toppen van de duim en wijsvinger van een ring. Breng vervolgens de ring (nog los) op de penis aan de basis. Draai de ring weer stevig vast. Het idee is om Trap het bloed napłyniętą. Trek het naar voren. Sliding langzaam vormde een ring in de richting van de eikel. Gevangen in het midden van het bloed geforceerd worden geduwd om de kop van de penis. De druk in verhoogt. Zeker voel je het. Wanneer een hand nadert de kop van de penis, anderzijds maken en zet de ring aan het basisdeel. Herhaal deze oefening een paar keer.


 2 U kunt ook gebruik maken van het uitrekken van de penis. Comfortabel zitten. De penis moet helemaal slap zijn. Pak het heel duim en vinger die rond de eikel. Trek het naar de voorkant. Stop wanneer je voelt een sterke stretch in het lichaamsdeel en de basis. Houd voor slechts tien seconden. Herhaal dit drie keer. Dan grijp je penis net als een moment geleden. Trek hem nu in de linker richting, tot het punt waar je je voelt een sterke stretch. Houd gedurende tien seconden en herhaal drie keer. Doe nu hetzelfde, net strek het lid aan de rechterkant. Nogmaals, houd het gespannen gedurende 10 seconden vast en herhaal drie keer.


3 U kunt ook de omzet van de penis te gebruiken. Om dit te doen, pak zijn pik rond de eikel en rek naar voren, totdat u de juiste spanning te krijgen. Maak de 30 omwentelingen naar rechts. Al die tijd moet je de spanning voelen in de penis en aan de basis. Rust 10-15 seconden. Nu, na het opnieuw spannen van de penis te doen blijkt naar links. Opnieuw dertig. Herhaal dit drie keer.

Reacties

  1. HOE EEN GOEDE PENISVERGROTING TE KRIJGEN MET ZUIVERE KRUIDENKRUIDEN ZONDER BIJWERKING
    Sommigen van jullie hebben zich misschien afgevraagd hoe je een grote en een lange penis kunt krijgen, hier is een klein geheimpje dat ik gebruik om een langere en bevredigende penisvergroting te krijgen zonder bijwerking Dr Sacre kruidengeneeskunde is de beste, het geneest alles ziekte die ervoor zorgt dat je je taken niet uitvoert, heeft een man en vergroot je penis heel snel, zijn product heeft me geholpen mijn penis te vergroten tot een perfecte kant je kunt ook contact met hem opnemen op WhatsApp +2349076034359 of hem e-mailen sacretempleofpower@gmail.com, zijn kruidengeneesmiddel is bereid met natuurlijke kruiden dus neem contact met hem op en geniet van je seksuele leven, je kunt me ook bellen +3168783578 voor advies

    De heer Pepijn Stan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik deel een manier waarop je je penis kunt vergroten met het natuurlijke penisvergrotingsmedicijn van Dr Sacre om het vet langer te maken en je ook sterk te maken om je partner sexuel te verzadigen, ik ben meneer Biden, ik heb veel pillen geprobeerd, het werkte niet, toen gelukkig voor mij kwam ik in contact met dr.Sacre op een getuigenis die iemand deelde, toen hij me de kosten van het product vertelde, ik vond het goed dat het goedkoper was dan anderen, ik betaalde ervoor en binnen drie dagen kreeg ik het medicijn, mijn penis is nu langer fater en perfect, mijn geliefde geniet van het hebben van seks met haar, het goede eraan is dat medicijnen er geen bijwerking zijn en heel goed werken, hier is dr.Sacre whatsapp-nummer +2349076034359 of e-mail hem Sacretempleofpower@gmail.com HELP MIJ OM DEEL DE GOODNEWS DIE JE MOGELIJK EEN RELATIE KUNT OPSLAAN

    Meneer Biden

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Hyaluronzuur - inoperabele penis chirurgie

De methoden van penisvergroting